15 Juli 2010

Har panikstädat lite för mamma skulle komma.
O hann med nöd o näppe innan hon kom.

Satt o fikade lite o snackade massa.
Skönt o få prata me lilla mamms ibland.
Hon gav mig massa tips om hur jag kan reda ut min ekonomi.
Ska testa de så fort ja får mina pengar.. SKA lyckas nu!

Vill att de ska bli ny vecka..
Då kommer pengarna, ska ha mys me Ida me grill o massa massa tjat :) Ska oxå åka till mormor som är i husvagnen utanför gränna. Och umgås med brossan :) Kommer hända en hel del.
Ska oxå boka träff me NkBo o skriva på förstahandkontraktet, ringa psyk o vårdcentralen.
Massa som ska göras nästa vecka.. Och ser verkligen fram emot de. :)

Blir lugn dag resten av dagen idag iaf.
Mys me kissarna o lite film o så :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0