1 Juli 2010

Då va de ny månad då.
Va barnvakt igår, de va lugnt o skönt.
Lekte lite o hade de mysigt.
Syrran kom hem strax efter 1 snåret o jag kom la hem till mig runt 2.30.

Så idag vaknade jag la runt 12. O har varit trött nästan hela tiden.
Efter att fixat tvätten avbokade jag o brossan våran filmkväll o tar de imon om han inte e allt för sliten.
O så blev de att Ida kom hit en sväng sen åkte vi o badade i Åsasjön.
Vi va ett gäng där. Hade de kul, men med brist på energi så blir man ju mer skrattig än vanligt.
Tar vi inget extra för vettu.

Nu har jag precis duschat o sitter o softar bara..  e hungrig som fan dock :( o ingen mat hemma *suck*
Får se va kvällen har o erbjuda annars blir de film o mys me Spencer, för Texas har fått massa mys hela dagen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0