7/1-10

Tider springer fortfarande iväg... Blir trött på´t.
Hinner ju inte med.

Igår städade ja hela lägenheten trots att jag ingen ork hade.
De tog emot bra mkt men fick de gjort iaf :)
Låg iofs nästan medvetslös i soffan när ja va klar. bläää
Men kom iaf iväg till syrran på en filmkväll <3
Kollade på Raise Your Voice. Den e jättemysig *mihi*

Syrran och jag stor ute i kylan o pratade en stund innan jag skulle gå hem.
Hann ju faktiskt nästan frysa till is jue.
Är lyckligt lottad som har en så fin o bra kontakt med min storasyster.
Det är verkligen en kontakt jag aldrig vill mista.
Finns mkt annat som ligger o bubblar o oroar oss så att vi har varandra är ju bara bra.
Då har man ju ngn som känner lika som en själv.
Hoppas bara allt löser sig utan att vi behöver förlora ngt på de.<3

Idag vet jag inte vad jag ska göra..
Är rastlös som satan. O vill pierca mig <3

Imon har jag fått en förfrågan om o hänga med på en tjejkväll, men de lockar inte speciellt mkt just nu.
Hänger med dig antagligen om de blir att ja måste sitta ensam.
Men Let´s Dance börjar ju på fredag.. känner ju lite att ja måste se de hehe...
Sen på söndag börjar Johan Falk filmerna gå. Och vilken tur jag har att jag inte har ngt bättre för mig för dom SKA jag se även om ja redan sett som o kan se dom när jag vill. Men jag ÄLSKAR ju verkligen att de e massa reklam haha.

Sköt om er!
Bye
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0