5/1-10

Idag har de varit en bra dag. Vaknade tidigt av ngn onödig anledning.
Men men. Satt o gjorde ingenting tills lilla Mia skrev på msn.. O poff så skulle vi åka till A6. Sminkade mig lite lätt sen typ klar o åka. :)
Åkte först till Siba där Mia köpte ny dator bara för hon pillade sönder sin dator *hihi*
Sen vidare till Ikea o fikade, o köpte mjukis byxor. Mia ville ha tröjan o ja byxorna så de va ju perfekt :)
Köpte lite doftljus oxå.
Sen åkte vi ner till Rusta o köpte lite greje där o vidare till ÖoB o handla lite där med :)
Kom iaf hem med nya mjukisbyxor (rosa) Doftljus o värmeljus, ansiktsmasker, hårsnoddar o spännen o lite annat smått o gott..

Mia körde hem mig så ja skulle hinna tvätta o i samma sekund när ja ska kliva ur bilen ringer min läkare.
Just d hade ju telefontid idag de minns ja ju... INTE haha.. Hem o tvätta, ner o köpa cigg upp tina kyckling ner i tvätter laga mat ANDAS.. Ja de blev lite mkt när jag kom hem..

Men allt löste sig till sist. tvätten blev klar fick mat i magen o badade tillome :)

Mia åker snart o ska plugga upp åt helvete långt upp i landet o de känns. Vi ses inte sååå ofta men asså de e sjukt. Känns verkligen hur nära mitt hjärta hon står nu. Kommer göra såå ont när hon åker :( Blir gråtfärdig av tanken, samtidigt som jag är glad för hennes skull. Det e ju detta hon vill. Men ändå. Vet att hon förstår mig och gud vet hur de skulle vart om hon inte gjorde de.
Ett år hit o dit går la fort... Hoppas jag. Tur att de finns telefon o internet iaf så man kan hålla kontakten.
Älskar dig gumman!

Ne Lipsillig i ögat nu.
Dax o knoppa strax. Ha de gott alla o god fortsättning.
<3


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja kommer sakna dig som fan me gumman!! Lovar att maila ner mitt schema sen så du vet när jag e hemma o så.. :P

Älskar dig gumman!!!

Många pussar från en lipsill

2010-01-06 @ 00:03:22
URL: http://nightwish86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0