4/1-10

Halloj!!

Är fortfarande inte helt frisk i min hals.
Men är ju inte direkt sängliggandes heller.

Hum.. vatt sjuk o inte gjort så mkt..
Kollat på film med syrran, pratat i telefon, ätit o typ sånt.. Ingen kul info.
Är bara mest rastlös o uttråkad.
Kan ju knappt gå ut för kalluften gör så ja får andnöd i min hals...

Idag fick ja finfrämmat:P Min söta Piiki o lilla älsklings Winky kom. <3
Bjöd på lite mat o "julmurre", satt o snacka o hade trevligt.
Lekte mekaniker oxå en stund, de va kul men e inge vidare bra på o meka asså:P
Vi pratade nog om allt.. haha typ läkare o minnen o ja *hemligstämplat material*
De e nästan 2 månader sen vi sågs. Tråkigt som fan att de blivit sånt glapp men de ska ändras på.
Tror vi fick sagt lite vettiga greje med.

Imon ska ja tvätta. BLÄ på de.
Tycker Ida kan komma o leka ngn dag med. O Stiggy piggy med :) För jag smittas inte har ja bestämt :)

Ha de gott alla
<3


Kommentarer
Postat av: Piik

Hihi värsta trevligt hade vi de <3

2010-01-11 @ 18:17:26
URL: http://piiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0