31/1-10

Jaha då har helgen gått oxå. Sista helgen denna månaden.
Klippte mig i fredags. Sen vidare och va barnvakt.
Barnen somnade innan 20:00.
Så fick kolla på Lets Dance ensam till syrran kom hem igen.

Igår lördag, hände la inte så mkt. Gifte mig med Micke haha. Kul med plojgreje.
Sen vidare till syrran o glodde på tv, sen hem igen.

Och idag har jag haft den VÄRSTA otursdagen på lääääänge.
* Halkat o slagit i ryggen
* Brännt mig på en plåt
* Tappat kaffeburken i golvet så spännet flög iväg o vred sig
* Slippt ut mjölk o saft
* Och andra jobbigheter

Tur att jag har Piik som ville lyssna på min olycka haha. Hon skrattade bara åt mig.
O de gjorde jag med tillslut.

Va hemma hos syrran o kollade på Patrik 1,5 sen stod ute i kyla i ca 45 min o snackade piercingar o lite annat smått o gott.

Ha en bra vecka


<3


Kommentarer
Postat av: Thias

Så jävla Het

2010-02-01 @ 19:26:49
Postat av: Ida

naaw. otur är inte kul =(

2010-02-04 @ 16:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0