28/1-10

Gomorron ^^

Shiet va trött jag är. Helt galet.
Thias o Emil va här igår, o de va rätt bra för jag va tvärtrött när dom gick haha.
Tack till er ;)

Nu sitter jag o väntar på att vattnet ska komma tillbaka så jag kan dusch o göra mig lite fin.
Hade tänkt o gå bort till apoteket o hämta nya mediciner.
Kanske inte de roligaste och gå ut i detta vädret men måste man så måste man.
I övrigt så händer de nog inte mkt mer. Tror jag iaf.
Längtar som en dåre till nästa helg då jag får träffa mina 3 favvo tjejer o My Man ;)

Dagens fråga: Vad innebär en dejt för dig?
( Bara o kommentera ditt svar, kom igen nu ;) )


Alexandra Burke Feat. Flo Rida – Bad Boys

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0