27/1-10

Fy fan vikken rutten dag. Började ju hyffsat, sen gick de visst bara utför.
Att pengar kan vara ett sånt problem. Just nu vill ja bara vara liten igen o få de ja pekar på.
Blir frustrerad på mig själv. De sa bara POFF så slog humöret om.
Helt sjukt, borde inte vara lagligt att styras av pengar.
Hoppas verkligen att detta tar en vändning snart så man kanske kan få ngt av de man vill ha.
Men en sak jag iaf vet är att imon mår ja inte såhär mer.

Ska strax börja tvätta, sen ringa Piiki o skvallra lite haha.
De okända och Andra avenyn står på tvlistan idag. Ska försöka kolla isäng efter de.
Men de kan jag nog glömma ändå. Så pass väl känner jag ju faktiskt mig själv.
O har faktsikt rensat o snyggat till i mina garderober idag med. Något vettigt blir ju faktiskt gjort.

O en sak till... GE MIG VÅÅÅÅÅÅÅÅR!!! E sååå trött på alla jäkla snö hela tiden ock nu bara vräker de ju ner igen. *suck* Men men. Hoppas verkligen de e den sista snön så våren kommer sen.

Ha de bäst

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0