24/1-10

Snart har de gått en hel månad på de nya året. Helt sjukt!
Har haft en väldigt lugn helg för mig själv. Haft mkt tid o tänka.
Har varit väligt uttråkad vissa stunder men de har till slut släppt.
Har fått svar på många saker iaf.
Ibland är de bra o tänka. Iaf de gångerna när man finner svar.
O min lilla Piiki hjälpte mig o tänka om lite o så idag. Tack gumman!

Måste säga att efter att ha mått dåligt i typ 6½ år så har ja upplevt de coolaste någonsin.
Att må bra. Sjukt cool känsla. Klart att de inte e bra HELA tiden men asså, att veta när man mår dåligt att imon är de bra igen är skön. De blir liksom inte jobbigt o må dåligt på ngt sätt. Jobbigt är det ju men vetskapen att de blir bättre snart gör de lättare.
Tänker kämpa för att fortsätta må bra, SÅ DE SÅ.
Och de tycker ja alla andra ska göra oxå. Man kan inte må bra om man inte kämpar för de och tar de hjälp man erbjuds.
Att bara sitta o vänta på att de ska bli bra funkar inte, tro mig jag vet!
Så de som gäller nu, kämpa, kämpa, kämpa!

I övrigt händer inte så mkt. Veckan består av de vanliga. Och kanske lite extra :)
Vill att min medusa ska läka så de inte ser ut som att man har världens prilla under läppen haha..

Sköt om er
<3


Genom eld o vatten gumman <3


Kommentarer
Postat av: Piik

Vi klarar allt sålänge vi håller ihop <3

2010-01-25 @ 22:20:54
URL: http://piiki.blogg.se/
Postat av: Mia

Fan va underbart att du mår så bra!! Jag e så glad för dig!!! Love you!! <3

2010-01-26 @ 19:56:09
URL: http://nightwish86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0