14/1-10


Knas vilken dag. Min kropp mår inte bra. Känner mig mestadels misshandlad.
Blir ju så om man har dålig ekonomi.
Händer inte speciellt mkt.
Va iaf hos syrran igår kollade på film o flummade.
Dansade balett o kalla-de-va-du-vill dansen hihi.

Idag har ja inget gjort.. Diskat o plockat lite iaf.
Och tecken på att jag inte är som jag borde är att jag missade o slå av en platta på spisen (runt 18:30)
o när jag kom ut i köket nu ikväll ngn gång efter 22:00 så va de ovanligt varm där ute.
Vet inte vad som fick mig o kolla på spisen men tur de iaf. Såg att en platta va igång på full effekt.
Hur illa hade inte de gått om jag inte lagt märke till de?

Imon är de iaf fredag :) Och då ska jag till syrran o kolla på Let´s Dance *längtar*

Ha de
<3

  
Gammla bilder på mig.. är mellan 15-17år kan jag tro.


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är ju smart ;) bastu ? ^^

2010-01-15 @ 17:12:36
URL: http://isvard.blogg.se/
Postat av: Piik

Hihi gamla bilder är alltid skoj <3

2010-01-16 @ 01:49:05
URL: http://piiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0