12/1-10

Heey!

Jaha då va de ett tag sen man va här inne o skrev igen.. ^^
Men de har la inte hänt så speciellt mkt.

Fredag 8/1
Va med syrran på A6 o köpte present till lillebrossan.
Hemma o slappade sen iväg till syrran framåt kvällen o kollade på Let´s Dance.
Kom hem typ mitt i natten då de vart svinkallt o gå hem.. typ -21 grader.

Lördag 9/1
Vaknade typ kl 13 o gjorde typ inget.
På kvällen kom Stiggy Piggy o lekte o drack vin med mig.
Thias o Andreas kom typ massa sent o vetifan va vi gjorde.
Pratade om min rökning typ haha de jag minns tydligast iaf.
Sen blev de sängen o kollade lite på Twilight New Moon o Stiggy masserade mig.

Söndag 10/1
Lillebrossans födelsedag vilket innebar att de va kalas med.
Lämnade Stigg vid bussen o gick bort till syrran.
Hos mamma fick vi fika o lämnade paket till lilla Toni.
Satt o tjata om massa olika greje. Från ormar till ögonbryn typ. HAHA
Hängde me syrran hem käkade lite kvällsmat sen lite på tv.
Men en trött o nedstämd Tess ville hem o så blev de. Kollade på Johan Falk - GSI sen blev de typ sängen.

Måndag 11/1
Hände verkligen ingenting kul igår...
Satt bara o hade skittråkigt o sen när de va dax o sova så gick inte de. Men men

Idag Tisdag
Vaknade typ vid 10 o masade mig ur sängen.
Kom på att ja MÅSTE hämta medicin idag o de tog emot,
 men letade reda på receptet o panten sen knatade jag iväg.
Även om de tog emot från början så va de otroligt skönt. Men de va HALT oxå.
Pantade, handlade o hämtade mediciner.
Hemma igen blev de ett bad o nu fattas de bara mat i magen.
Sitter här o magen knorrar som om de inte fått mat på dagar haha.
Tvätta i eftermiddag. *suck* Alltid lika tråkigt.
Men men..
Dax för mat.

Ta hand om er
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0