1/1-10

God forsättning på er.
Nu e de nytt år.. IGEN!
Tiden går rätt fort faktiskt.
Nytt år med nya möjligheter.
Har ni nårra nyårslöften?

Firade nyår ihop med storebror Tom och kompisarna Krause och Robban!
Hade de trevligt.
Åt tacos, spelade TP, åt godis o chips och självklart drack massa läsk.
Satt mest o diskuterade. Sen skålade inte de nya året.
Kom isäng vid 1 men somna nog inte förrän vid 2tiden.
En trevlig kväll. De va faktiskt skönt o fira in de nya året nykter.
Men önskade att jag hade vart hos Ida.
Känns så tråkigt att de alltid ska vara så svårt o hitta ngn som vill köra...

Hade iaf en lyckad kväll :)

Idag blir det lugnt.
Kom hem för lite mer än en timme sedan.
La mig typ direkt i ett bad eftersom jag vart förfrusen av o vara i Toms ISKALLA lägenhet, haha.
Nu blir de nog lugnt resten av kvällen.
Ska bli skönt. Kolla på ngn bra film eller två kanske.

Lite bilder från kvällen kan jag ju dela med mig av!


Tom blev vädigt fin efter att ha satt på sig lite finkläder o fixat håret :) Lilla jag kom faktiskt med på bild oxxå :) Tom o Robban kramas gott de sista minutrarna på året hehe Lilla Krausi va oxå med o tittade snäll in i kameran när jag bad honom :) Haha han la sig direkt på  Lilla jag igen ^^  grabbarna skålar in de nya året! Sweet slurp Tripp trapp trull

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0