7/2-10

Då var de söndag då.
Helgen har vatt bra trots extrem bakfylla hela lördagen.
Firade min älskling Ida som fyllde år i fredags. De va kul!
Mindre kul på lördagen när man vaknade o de typ stod BAKFULL i pannan på en.
Blir softardag med min söta Piiki. Pizza, cola, o massa avsnitt av olika serier :)
Mia och Klara, En fyra för tre och Rena rama rolf. Sen blev de lite Guitar hero innan hemfärd.

Blev väckt av min käre bror idag som ville komma ut o fika lite o tjata.
Och eftersom han från o med ikväll blir sambo med en skåning så behövde han extranyckeln som jag vaktat med mitt liv i x-antal månader hehe..
Nu blir de att chilla resten av dagen.

Men en sak måste jag tillägga.
Jag FATTAR inte vrf man skriver massa saker i sin blogg om man inte kan hantera att folk kommerterar o säger sin åsikt?
Skulle ngn kommertera min blogg o så, och om de kanske e hårda ord osv men så ska man inte skriva vissa saker om man inte kan hantera de man kanske får tillbaka.
Sanningen är hård, så är det bara.
Vissa saker skriver man faktiskt för att man bryr sig om personen men ngnstans på vägen blir de en missuppfattning.
Samma sak i verkliga livet.
Hata mig eller älska mig, jag är den jag är liksom.
Står för att jag är rädd för sanningen men när man står öga mot öga med den så är de faktiskt bara och ta de.
Min sanning och verklighet kanske inte är som ngn annans men man måste oxå försöka o se saker från andra perspektiv oxå.
Min familj o mina vänner ser jag lite som mina extraögon, för ibland hjälper de att se saker från deras håll bara för att kunna förbättra sig och växa som person.
Och är säker på att vissa kommer ta åt sig av detta. Men ta de med mig då om de e ngt då vetja. ;)

Ny vecka på ingång. 2 födelsedagar och 1 kalas. Niiiice.
<3


Kommentarer
Postat av: Ida

En fyra för tre . BÄST <3

2010-02-14 @ 23:18:15
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0