26/2-10

Fredag då.
Har varit rätt lugnt i veckan över lag.
Igår fick jag hem min lilla Texas :)
Efter en natts högt jamande visade de sig att han va en riktigt gosig liten pojk.
Har legat o gosat i soffan större delen av dagen.

Har oxå suttit i telefon en del i veckan med lilla Piiki.
Finns inget stopp när vi drar igång:P
Rätt trevligt o sitta o snacka om allt o inget.
Som vanligt lyckas vi ha starka åsikter om samma saker.
Skönt o ha ngn att dela sånt med.

Hade syrran o lilla Ploppi på besök idag.
Plopp hade bakat muffins idag på morronen som han bjöd på.
Såå goda va dom :)

Får se vad helgen har att erbjuda. Hoppas på ngt iaf.
Börjar bli trött på att de e öde o händelselöst.

Kan inte släppa tanken på att vissa människor verkligen IGNORERAR saker jag frågar.
Är det så svårt o ge ett enkelt svar?
Man får inte hur mkt tid som hellst på sig att svara.
Rätt som det är kanske de är för sent, och då har man bara sig själv o skylla ;)

Ha en underbar helg
<3


Texas <3


Kommentarer
Postat av: Ida

låter ju toppen de där med muffins.

Och kissen är jätte sööt.

Måste ta mig i kragen och komma till dig snart asså :O Va länge sen vi lekte =( Saknar dig masssssor <3<3

2010-03-01 @ 00:19:58
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0