22/2-10

Snö, snö och ännumer snö... *suck*

Har varit sjuuuukt skakig i kroppen idag. Dålig kontroll över händerna :(
Har kommit fram till att jag verkligen inte vill bo kvar här mer.
Bara problem efter problem heeela tiden. Blir knäpp i huvvet jue.
Imon ska jag tvätta hos syrran (bara för de e knas i tvättstugan här) o vara barnvakt samtidigt.
Får se hur de ska gå.

Har börjat få tankar på att börja plugga (JA jag är nog sjuk)
Det stör mig faktiskt. Eftersom jag vet att jag kommer ha problem med de.
Men men de kan ju få vara en tanke iaf:P

Saknar verkligen o ha ngn att umgås med. Känns väldigt ensamt.
Vet ju iofs att de e en dryg bussresa ut hit. O svårt för mig att åka till ngn.
Kasst som fan. Men man kanske vänjer sig till slut ändå?
Har ju bara bott ute i ödemarken i 1 år nu hahahaha.

Aja Life goes on ;)

<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Tess pess.. Du får fan flytta in till stan eller till Huskvarna. så kan vi leka SKIT ofta :D Så ska du aldrig behöva vara ensam ^^.

Och vi kan börja plugga tillsammans ;) HAHA

Men vad ska vi plugga ;) <3

2010-02-24 @ 14:13:40
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0