15/2-10

Ännu en vecka har gått sen ja skrev sist. Blir inte mkt uppdaterande när de inte finns ngt o skriva om.
Egentligen finns de mängder jag kunnat skriva om men tycker de inte e läge o skriva sånna saker i en blogg.

Veckan som vart har varit full med toppar och dalar.
Skrivit mkt och många minnen o ännu mer frågor har hunnit ikapp mig.
Skriver då ner detta så jag kan släppa de. Nu har de fått ett hem där jag själv väljer om jag vill ta i tu med de eller om jag ska vänta mer.
Har kommit på att ja bearbetar saker som bäst när ja skriver.
Tänker inte utan låter fingarna flyga över tangenterna o sen läser jag vad som står.
Funkar för mig o de e de som e de viktigaste.

I veckan har ja oxa haft besök av min söta vän Ida och Storebror Tom o hans kombo Robin kom förbi oxå.
Hoppas på lite besök i veckan nu så blir de inte så jobbigt o leva.
Har ensamhets fobi. Blir lätt att man gräver ett hål när ingenting händer i livet ju.
Ska till soc iaf på torsdag om ja orkar o fjäskar för ngn som vill köra. :P hehe

Ne palla skriva mer. Ha de gott o sköt om er. <3



R.I.P Maiijkii 12/2-10 Somnade du in. Sov gott My Maan <3


Kommentarer
Postat av: Piik

:'( Mammas plutt sover gott nu!

2010-02-17 @ 09:41:37
URL: http://piiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0