wroom wroom

Vilken jävla dag de varit. Helt underbart!!!
Börja dagen och allt gick långsamt, tills jag o Ida börja snacka om o ses.
Skulle ses på stan men blev a6 till slut.
Magen krångla som fan men va rätt bestämd att jag skulle klara de.
Och visst gjorde jag de.
Bussen va sen pga att de va så halt o snöigt och fick vänta en kvart i kylan på 3an vid ljungarum men kom fram till slut.
Kolla runt lite med Ida och sen hejade vi på Emeli och Carro. Kollade vidare och mötte Anna och Virre.
Satt på Donken o tjöta o snurrade runt lite.

Va verkligen overkligt att klara de och att möta vänner på bestämd plats o allt.
Tack söta Ida för allt ditt stöd :) <3

Sen blev de iaf hem för jag hade tvättid kl 16, och Ida hängde med hem.
Gjorde lite varma mackor och kollade på Linas Kvällsbok. Pinsammaste filmen som någonsin gjorts tror jag.
Snacka massa som vanlig. Längesen jag o Ida umgicks nu så hade en kanondag ihop.
Är sjukt stolt över mig själv tror fan jag växt några cm sen i morse ;)

Nu ska jag fixa min tvätt sen färga håret och duscha sen blir de film i en renbäddad säng :)
Imon ska jag fixa syrrans naglar sen mina egna hade jag tänkt mig.
Ska även bränna ut mina bilder på skivor så man får tömt datorn lite.
Har lite o pyssla med. Ska även hinna med o träffa lite fler vänner i veckan innan jul hade jag tänkt mig. Iaf Zaszy min lilla sötlanötla <3

Nu ska jag göra lite nytta här, e redan skittrött så måste få saker klara fort!!
Ha de bäst!
Tjarå!

<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Du e inte ensam om o vara stolt över dig!!! ja sitter här på andra sidan landet o bara ler!!!!!! :D

2010-12-20 @ 20:39:25
URL: http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0