Wiiiie

Idag har varit en bra dag.
Vakna typ strax innan 10 och gjorde kaffe o chilla lite.
Sen började jag städa lite. Plocka, diska o dammsuga.
Så nu ser de lite vettigt ut här igen.

Kände efter att jag ville göra ngt men visste inte om jag orkade men de fick bli bussen till stan o träffa Zaszy och shoppa loss lite.
Blev ju att man snurra runt ett tag där. Men hittade till slut hitta jag...

Är riktigt nöjd med dagens inköp.
Nu blir de la o chilla resten av dagen och försöka komma på en lösning med hur i fan jag ska betala mina sista räkningar :(
Får la ringa mamma så hon får hjälpa mig att ta ett lån eller ngt.
HUR LYCKAS JAG?!
Blir trött på mig själv.

Ne de löser sig nog. Hoppas jag...

Puss o kram

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va snygga kläder :D

Gör som jag...

Köp en limpa cigg, Köp ALL mat för en månad..

Betala alla räkningar..

spara ca 400 till "nödsaker"

Sen kan du använda resten på skit..

Försök göra så..

Blir lättare att ha koll då gumman <3<3<3

2010-12-30 @ 14:07:09
URL: http://isvard.blogg.se/
Postat av: Anonym

vänj dig av med alkohol och cigaretter. Då sparar du en hel del pengar!

2011-01-02 @ 16:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0