Virus?

Sitter o funderar på om de e ngt jävla virus jag åkt på..
Mår inge vidare alls. Mår illa och e helt lustig i kroppen.
Förkylningen vill inte redit ge med sig.
Vill ju vara frisk.

Ska se om jag kan försöka äta en macka sen iaf, just nu e jag mist sugen på o äta iaf.
Kanske skulle ta o ringa vårdcentralen iaf...
Något står ju inte rätt till när man svettas som om man varit på världens gympass för ingenting osv.
Blää va ja inte tycker om detta.

Har iaf lyckats ringa psyk o fått påfyllning på mediciner.
Får bli en lugn dag idag. E typ matt i kroppen o nästan skakig.
Får ladda upp med lite film o bara softa tror jag.

Igår trodde jag ju nästan att de va kräksjukan på g för jag mådde så illa.
Men de e la kanske ngt annat va vet jag.
Kan ju vara ngt psykiskt med. För förr mådde jag illa för ingenting oxå.
Typ mådde illla så man åt inte bra osv o gick ner i vikt. Kan ju vara de med.

Testar med o vila iaf. Och försöka äta ändå.
Och är de inte bättre till nästa vecka får jag la ringa vårdcentralen o be dom kolla va som e fel med mig.
Kan kanske vara medicinerna som spökar lite fortfarande.
Något e de ju iaf.

Får bli o få i sig massa vätska idag iaf. Så man inte bli som en torkad frukt hehe.

Tjarå

<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på dig gumman!!!

ja mår själv inte så bra, typ de enda ja gör e o sova... sovit upp till 13 timmar på en natt sen ja kom hem... e uppe halva natten o sover hela dagen. :( Hoppas att vi blir bättre snart!

2010-12-29 @ 15:40:22
URL: http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0