Upp o ner...

Börjar få lite panik på denna jävla upp o ner känslan.
Är typ glad hyper o rastlös först sen går de bara neråt.
Ångest, rastlöshet, tårar...
Kan jag inte vara typ balanserad eller ngt istället?
Så jävla ensamt här oxå, känns som man inte träffat en människa på evigheter.
Hatar de!!!

Försöker vara stark, och hålla hårt i de jag har men de känns som att ångesten bara vill dra iväg med mig.
Hur länge klarar man o ha såhär, just nu känns de bara som att jag vill släppa taget och falla ner i botten o sen ta mig upp igen. Ibland kan jag känna att det är de lättaste man kan göra.
Skulle de bara hända lite mer runtom mig skulle de nog vara lättare men tydligen lär de inte bli så..
Just nu är tanken - Vad ska jag göra? den som är starkast.
För ja, vad ska jag göra för att slippa ha de såhär?

Kämpa? Ja men de gör jag varje dag...
Sök hjälp? Har redan de...

Ne finns hur mkt som helst jag kan skriva egentligen.. Men de känns privat, så de håller jag för mig själv.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0