tick tack tick tacktack

Sitter o väntar på telefontiden med min läkare..
Funderar på hur jag ska få allt sagt på så kort tid som möjligt eftersom man inte pratar så länge liksom.
Men de viktigaste e nog att säga att jag vill sluta med Abilifyn för den hjälper inte ett skit känner jag.
Och sen e frågan vad jag ska göra med ångesten...?
Vill fan inte äta Benzo för att bli av med den skiten.. Sen inte äta så dyra mediciner för de har jag liksom inte råd med..
Ska nog ta o ringa mamma o kolla va hon säger.
Hon kanske har ngt o komma med vem vet.

Ska vara lite barnvakt sen med. Ska hämta Sasha kl 15 o sen hämtar hon o jag Liam oxå.
Sen kommer Tomsan med.
Kommer nog bli en nice fredags eftermiddag.  Ska plocka lite o göra mysigt hade jag tänkt. 
Sen får vi se om de blir Idol med syrran eller ngt. 
Ne ska ringa mamma o kolla med henne innan jag glömmer de med. 

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0