*Suck*

Ännu en morgon när man vaknar på tok för tidigt..
Idag va de dax o vakna med magont kl 5.
Känner mig redan trött igen så får la lägga mig igen om en stund.
Fattar inte varför jag ska vakna så tidigt.
Skulle klockan va typ 7 hade de inte varit ngt men innan kl 7 tycker jag iaf att jag kan få sova.
Men Men bara o gilla läget kanske.

Sitter o dricker bubbelvatten och har tänt lite ljus.
Riktigt mysigt faktiskt.
Får se vad som händer idag. Ska röjja lite o diska som vanligt typ. Kanske ta en sväng om med dnabeldraken oxå.
För ngn mer storstädning innan jul blir de nog inte.

Har lite jag måste få gjort innan jul nu så hinner la antagligen inte ens de.
Måste köpa julklappar och se om man kan hitta ngn snyggt man kan ha på sig till jul oxå. Så lite finns de som måste göras.

Ska la ta mig en cigg, dricka upp mitt vatten o se om de går att somna om.

Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0