Städa städa städa

Efter att ha sovit 4 timmar och fått i mig 3 koppar kaffe så har jag äntligen städat.
Har dock golven kvar med de tar jag imon innan jag duschar tror jag.
Då gör de inget att katterna svätter ut sand.
Har städat som en galning o nu vädrar jag lite o har tänt en rökelse :)
Känns att fått de gjort iaf trots att de tog emot som fan att komma igång..

Men nu är det gjort iaf. :)
Ska se hur länge man e vaken idag. Funderar på att tända lite ljus o lägga mig i ett bad innan sängen iaf.

Fattar inte va de e med mig o min trötthet.
Ofta man sover en hel natt, vaknar trött som fan håller sig vaken nårra timmar sen däckar igen.
Ger inte detta med sig kanske de e dax att gå till farbror doktorn o kolla lite värden osv.
Vet ju inte hur lilla kroppen reagerar på nya medicinen eller så. Men den funkar iaf.
Synd bara att man inte orkar va vaken när man mår mkt bättre eller så.
Eller är iaf stabilare men har mina dagar, vilket är rätt bra för då njuter man mer av de dagar som e bra :)

Nu ska jag kolla om de går ngt kul på tv, ta mig en cigg och sen kanske kasta mig i badet :)
Tjarå

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0