*Snark*

Fy fan så trött jag e idag.
Matt i hela kroppen :(
Låg vaken länge igårkväll o kollade på Den Gröna Milen.
Så hemsk film så kom ju en svätt tårar.

Blir la o försöka städa idag om de kanske kommer folk imon.
Vetifan hur de blir imon men Zaszy kommer la iaf.
Ska bli jättekul att hon kommer faktiskt.
Om de så ska vara att de bara blir hon o jag och 3 liter Tre Apor hehe..

Blir tokig på mig själv oxå. Ska aldrig mer skicka sms :(
Får aldrig svar ändå.
Kanske e för på men liksom inget fel på att man vill veta.
Känner att jag inte orkar vänta på svar mer. Finns 2 st jag slösade bort år på att vänta på.
Men okej, du vet ju vem du är.
Tycker verkligen om dig. Detta är inte likt mig men tänker på dig hela tiden.
Känner mig trygg och varm när jag är med dig.
Vet att allt vände fort när jag väl sa som det va, och nu tar de liksom inte stopp.
Jag är tjej och tjejer vill veta. Vill veta allt, vilka känslor som finns, vad som e bra med oss osv.
Så ja... kräver inte ett svar men jag tänker inte vänta för alltid utan att få veta ngt om hur de kanske blir.
<3

Tjarå

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0