Segla degla...

Dagen idag har varit jättelugn.
Har suttit o drömt en del, vilket har gett mig mkt positiv energi.
Sovit rätt dåligt inatt men har ju iaf sovit en del så. 
Har plockat o fixat lite hemma med och skulle handlat men kom inte iväg för jag växlade från o vara kokande varm till att va iskall. Så fick bli att vara hemma.

Har legat o kollat  på 20 avsnitt av en gamal julkalender, När karusellerna sover.
Ska kolla klart när de e dax för sängen hade jag tänkt.
Legat med täcke o kudde i soffan för att hålla uppe värmen.

Nu är de bara imon med sen ska jag träffa psykologen för första gången.
Känns jätteskönt att få ngn att prata med.
Och sen e de fredag efter de och då blir de att handla med mamms och sen kommer söta Zaszy till mig förhoppningsvis.
Så kommer nog bli en bra helg.
Ser fram emot de iaf. Har redan skrivit inköpslista, så nu är de bara gott sällskap till helgen som saknas.
Kommer bli massa snack, god mat och kanske ngn film eller två :)

Nu ska jag ta hälften av mina mediciner, göra ett glas oboy och ta en cigg. Sen känns de som att de e dax för sängen faktiskt. Så får nog ta alla piller ändå.
Måste försöka komma upp kanske 7.30 imon så man kommer i säng och orkar gå upp klockan 6 på torsdag.

Och så Krya på er alla sjuklingar!
Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0