Orka va sjuk...

Halloj, nu är de inte långt kvar till julafton.
Jag är mkt piggare idag, tror att de e för jag sov så mkt igår och inatt.
Vakna dock tidigt, redan 6.30 men vart utvilad då..

Så nu sitter jag och dricker kaffe o försöker komma iväg in i duschen..
Messat lite med syrran iaf och de blir att göra julgodis även om vi e lite sjuka :P
Tänker fan inte göra mina favoriter besvikna för en förkylning.
Så nu sitter jag o väntar på att Tom ska höra av sig så vi kan bestämma vad vi ska göra.
Julkolor och hade tänkt typ rocky roads. Men får la lov o snacka med han innan.. vem som köper vad osv.

Gjorde naglarna igår iaf, blev rätt nöjd för att vara första gången med gele.
Långa blev dom med men e inte helt handikappad :P
Kan ju skriva och smsa utan större problem. Går lite långsammare än vanligt o smsa bara..
Så imon ska jag måla dom och dekorera lite så dom blir finare :)

Måste städa lite här idag tror jag om man ska kunna göra godis o ha mys imon.
Tomsan kommer förhoppningvis redan i eftermidda o stannar över natten så han slipper krångla med bussar imon bitti..
Ska försöka hoppa in i en dusch snart så man kommer igång lite.
Kan ju inte typ dra o handla o känna sig som en skunk :P

Tjarå!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0