Ojojoj

Hej o hå e visst lite bakis idag.. Kan de bero på allt vin o jäger igår tro?
Hade trevligt men tyvärr spårade de ur lite och min ångest kom.
Så beslöt mig för att ta mig hem på ett eller annat sätt och Snälla Thias plockade upp mig på vägen hem från jobbet.
Typ kl 5 i morse hehe..
Somnade runt 6 tiden och gick upp typ 9:30.

Har nu varit o hämtat mina nya mediciner Venlefaxine Bluefish, kan inte säga va den heter redit men så stavas de iaf.
Hoppas verkligen på resultat, men de kommer ju bli mkt bättre nu när jag ska få gå i samtal igen oxå.
SKA klara detta jag SKA må bättre och får tillbaka mitt liv.
Pratat med Flurry med under tiden jag gick fram o tillbaka. Sprang in på Konsum o köpte två Blå Band soppor med.
Så nu måste jag fan diska om jag ska kunna göra mat. hehe.
Slarvmaja e vad jag e.

Annars idag händer la inget tror jag. Blir lugnt iaf. Ska kolla på Så Mycket Bättre ikväll iaf..
Har slutat med Abilify från o med idag och börjar med Venlefvaxine ikväll.
Äntligen bara medicin på kvällarna igen. Mkt lättare o komma ihåg ju..
Men men ska la försöka diska dårå iaf.. 

Hejsvejs

<3

Kommentarer
Postat av: Abelstine

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-08-02 @ 11:21:08
URL: http://abelstine.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0