Kanon o mindre kanon...

Hade verkligen en kanondag igår.
Hade o göra nästan hela dagen men inte så de va stressigt utan mer behagligt.
Plocka o fixa lite sen fick jag förfrågan att hänga med till A6 o hjälpa till o handla på systemet.
Och självklart ställer man upp.
Virrade runt lite uppe på a6 sen virrade vi nog runt inne på systemet ännu mer.
Väl hemma igen va de nästan dax för sängen så såg till att få lite mat i magen och sen blev de sängen.
Katterna kom direkt och la sig till rätta tätt intill mig sen somnade alla 3. Spencer först för han snarkar ju så förbannat.
Sen Texas som låg i dräggla i min hand och sist jag.

Men självklart så blev de inte någon speciell kanonnatt. Vaknat hela tiden och antagligen varit orolig för o försova mig så kl 5 gav jag upp och klev ur sängen.
Sitter och dricker kaffe nu och kollar på Fresh Prince i Bel Air.
Ska göra mig iordning om en stund sen dra bort till psykologen.

Sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt.
Kommer la antagligen vara kanontrött hela dagen.
Men ska iaf städa ur kylen och frysen så att det snyggt tills imon när jag handlat.

Vi får se hur detta blir, ser iaf fram emot o träffa psykologen idag. Hoppas verkligen på de bästa.
Tjarå

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0