Julafton att minnas

Igår va jag för trött för att uppdatera om hur dagen varit så får ju göra de nu.
Kom till mamma runt 12, då blev de lite kaffe o pepparkakor.
Satt o skojade o pratade massa.
Sasha o Liam va inte med för de fira jul med sin pappa o familj.
Så de va bara syskonen och mamma till en början.

Käkade lite och skojandet fortsatte.
Efter maten åkte julgodiset fram och vi kollade på Trolltyg i tomteskogen.
Jävla muppigt e de haha.
Sen blev de mer fika när Kalle Anka började.
Man kan verkligen dedär utantill så fattar inte varför man igentligen kollar.
Sen när Benjamin Syrsa sa att de skulle visa NYHETER och visade Bilar, som inte e sååå ny blev storasyster Jenny besviken och började gnälla lite.
- Men Benjamin Syrsa SAA.......
Hahahaha.. Alla skrattade gott och retades lite med henne.

Riktigt kul hade vi. Sen åkte syrran och hämtade barnen.
Då slappa vi lite o kollade på ngn film på tv.
Sen fick vi order om o trolla fram en tomte.
Vilket självklart ingen ville direkt, men barnen ville la mest de för själv grejen med jul o tomte o klappar..
Så rätt som de va kom Tom-ten.
Och de va då en rolig tomte haha, som höll på o ramla av stolen :P

Julklapparna öppnades och jag hade varit så snäll så jag fick 2 st. En med ett presentkort på 700 kr inne på NewYorker och en bodylotion :)
Rätt som de e hör jag bara -"WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII"
Barnen hade fått ett Nintendo Wii av Tomten.
Så tror inte de andra julklapparna va lika intressanta hehe.

Efter detta skulle vi äta gröt, men jag åt skinkmackor iatället :P
Sen skulle vi testa o spela lite Wii.
Har aldrig gjort dedär innan så de va ju en upplevelse.
Blev Bowling och jag va typ dåligast av alla. :P Liksom fick råstryck av en 9åring hehe.. Illa va?
De spelades o skojjades en del, så kan ju säga att detta va en av de bästa jularna på länge.

Va hemma runt 21-21.30 och hoppade in i en dusch. Vart slut efter denna dagen så la mig i sängen o mös o kollade på tv och somnade till slut.

Nu är man vaken igen och är fortfarande trött o förkyld.
Druckit mitt kaffe o sitter här o bloggar. Ska försöka få ngt gjort idag o kanske tillomed lyckas hitta ngn att umgås med. Annars får ja la ta ett glas vin ikväll o bara njuta :)
De va min jul iaf.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0