Humf...

Shiet va allting inte står rätt till hos mig.
Legat o kollat på film typ hela dagen.

Haft mkt tankar idag med. Och planerna för nyår gick ju åt helvete.
Men kanske för de bästa.
Känner att jag inte vill riskera att jag o brossan börjar bråka för en fylla.
Va nära på o flippa sist liksom.

Snacka me Zaszy o de e inte hundra att hon kommer heller. Men får la sitta ensam då.
Känns sjukt segt o behöva göra de, men va gör man?
Knappast ngn som kommer fråga om de får kommer eller om man vill hänga med på ngt eftersom de händer ju aldrig annars.

Men va fan 3 liter vin, två katter och tv + dator... Ja de kan ju funka de med. hahaha!
Hade gärna skaffat ngt mer o dricka om de inte kostat mig 70 kr att bara åka till stan o hem haha.
Usch är så irriterad o less så de finns inte. Känslorna liksom tar över på ngt sätt...

Folk e folk helt enkelt. Så är det med de.
Trött blir man. Men men...
Får se hur de ser ut imon om några nyårsplaner dyker upp.
Hoppas på o slippa va ensam iaf. Fast då får man ju veta vad man e värd eller så.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0