Hopp o drömmar

En härlig morgon. Fick sova till 8.30 idag :)
Skönt för jag somna senare än vanligt igår.
Och vakna med rätt glatt humör, känns verkligen jätteskönt.
Har mkt funderingar kring vad jag vill göra i livet.
Vad jag ska göra. Känner att jag måste börja göra någonting för att sitta hemma gör mig bara deppig.
Efter jul o nyår e de ju tänkt att jag ska börja träna iaf.
Måste räta ut min ekonomi oxå.

Finns så mkt jag vill göra. Men frågan e bara hur jag ska bära mig åt.
Ett möte med försökringskassan kanske vore en bra idé...
Men kanske kan rådfråga min psykolog på torsdag när jag ska till henne.
Som sagt mkt funderingar och jag vill verkligen göra ngt på dagarna.
Dels för att jag känner att jag inte utvecklas som människa och för att sitta hemma driver mig snart till vansinne.
Kanske steg 1 är att köpa ett busskort?
För att kunna öva på att åka och med de har mer att göra på dagarna..
Träffa vänner i stan o ta en fika va längesen jag gjorde. Och gå på bio.
Ja ni ser. Finns mkt jag vill...

Håller hoppet uppe. Jag ska uppnå mina drömmar. De ska nog vara mitt nyårslöfte :)
Tror faktiskt på mig själv när de gäller detta :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0