hej o hå. duktig Tess

Ännu en morgon när man som vanligt blir väckt av katterna, denna gången Texas som skulle bygga koja bland kuddarna. Jäkla tok!
Men de va ju bara att gå upp. Satt o slappa o va sååå kaffesugen så kl 10 gick ja ner o köpte RIKTIGT kaffe.
Sist jag köpte kaffe i kiosken fanns de bara en 2 sorter så tog den billiga.
Vilket va en nitlott. Inte ens värt o kalla den sörjan för kaffe kan jag ju säga.

Men efter jag fått i mig mitt kaffe kände jag att jag borde verkligen städa.
Så testade ifall dammsugarn ville funka, och de ville den. Städade loss som en galning fram till nu.
Nästan helt klar. Bara lite disk kvar, men har ett för litet diskställ kom jag fram till.
Alltså jag har inte mkt disk utan för litet diskställ vid vissa tillfällen ;) Låter mkt bättre tycker jag.
Så nu e de rent o fint här. Ska snart dricka lite mer kaffe, ta en cigg sen får jag nog lov o hoppa in i duschen igen. haha. För en gång skull va de KUL o dammsuga eftersom jag inte kunnat göra de på så länge.. Men NU är de gjort o vilken skillnad:)
Ska se om jag orkar gå ut med lite reklam o kartonger sen med eller om jag tar de i veckan. De e ju inte skottat så de ju skitjobbigt o gå.

Så nu kan jag ju slappa om jag vill.. Men ska nog försöka göra mig lite mat.
Eller hitta ngt o pyssla med iaf.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0