Gott Nytt År på er!

Sista dagen på detta året.
Bra och dåliga minnen bär man med sig men man får lämna kvar dom där dom är och hoppa på de nya året med hopp om att de blir ett bra år.
Inga nyårslöften iaf. Har mina mål som jag redan satt upp som jag ska uppnå. Fan så mkt bättre än ett löfte som man lägger bara för att.

Sitter o slurpat i mig 3 koppar kaffe, rökt nårra cigratter och dunkar Jay Smith på hög volym :)
Ska strax ring o väcka Zaszy så hon kommer upp o få ngt gjort och kommer iväg.
Sen ska jag kolla lite på tv och efter de dammsuga och sen lägga mig i ett bad :P

Ikväll blir de lite fest!
Kommer nog bli kul.
Zaszy, Tom och Krause kommer.
Kan ju hoppas på att de trillar in lite fler folk oxå.
Men de kommer nog bli kanon i vilket fall :)

Ska under dagen försöka fixa ihop en ny skiva med lite skön musik.
Så man kanske kan svänga på baken lite ikväll hehe.

Iaf... önskar er alla ett gott nytt 2011!
Inled de nya året med en kyss för fan ;) Kan inte bli en bättre början liksom. Eller iaf med ett stort leende. ;)

Tjiooo!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0