Gnällspiken...

Fy fan, är verkligen gnällig idag men kan ju gnälla av mig här då.
Spela roll vad andra tycker. Blir lite för mkt när man går igenom biverkningar.
Har som en svullen och avdomnad känsla i halsen.
Den påminner mkt om när jag va inne i missbruket av Butangas.
Då kunde man få sån känsla om man fått i sig lite för mkt.
Så hemskt, för de känns likadant men har ju varit drogfri i 3½år typ.

De väcker så mkt minnen. Alla hallucinationer man hade. Shit de e många asså, vissa minns man så väl.
Hatar känslan jag har i typ svaljet. Känns svullet men de e de inte.
Sen dessa eviga krypningar i kroppen kan ju göra en galen.
Svårt o sitta still ju.
Nu börjar iaf ångesten ge sig lite efter jag legat o sovit i badet hehe..
Tände lite ljus och en rökelse och släckte ner och satte igång lite lugn o skön musik.
De va lite för bra eftersom jag slummra till i typ 20 min hehe.
Behövdes nog då.

Suttit o sökt lite på nätet med om totem och färger.
Rätt intressant med va djuren symboliserar och va färger har för inverkan på en.
Men de e la de enda nämnbara jag har som jag gjort idag.
Får bli sängen tidigt idag o kolla på ngn film.

<3

Kommentarer
Postat av: Remyjohanna

i love this page keep it up.

2010-12-22 @ 13:19:48
URL: http://remyjohanna.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0