Funderar o funderar o känner efter

Usch värsta grubbleridagen idag. Funderar o känner efter om vart annat.
Tror jag vet vad jag vill men liksom de e ju den där rädslan oxå..
Fan vrf ska jag vara så komplicerad för?
Känns som att de lite för mkt frågetecken just nu. Men vet inte vad jag ska göra för att reda ut dem.
Fråga? ah men inte alltid man får svar heller. De flesta frågorna e de ju bara jag som kan svara på faktiskt.

Nu till ngt helt annat. hehe Sovit gott efter 2 imovane hehe vakna typ kl 10 så har ju fått sova.
Och igår tog jag min första kapsel. Håller tummen för att de ska funka nu.
Läste bipacksedeln igår men minns ju inte ett skit vad de stod. hehe men men Kommer de biverkningar så gör de.
Ska iaf få en dosett av mamma så jag håller koll på mina mediciner lite bättre.

Idag ska jag iaf göra ingenting.. Druckit mitt kaffe o lillomed lyckats sätta i halsen så de sprutade kaffe överallt hahaha.
Ska ta mig en cigg nu sen sätta mig o skriva lite..  Behöver nog de. Min egen terapi är att skriva.
Får se om man kanske kan ta med ngt av de man skrivit till psykologen sen o reflektera över.

Ne nu får de bli en cigg..
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0