:)

Hej o hå, lite seg just nu..
Vakna kl 4 idag, så va ju bara o gå upp eftersom de inte gick somna om.
Hade sjukt ont i magen så drack lite te och försökte bli av med magontet.
Satt uppe till typ 8 tror jag och kollade på Nanny sen gick jag o la mig igen med kläder o allt på :P
Sov till kl 12 typ. Så skönt.
Hann knappt gå ur sängen så fick jag sms av syrran om vi skulle dra ut o gå o åka o sola och de säger man ju inte nej till.
Så på med lite andra kläder och sen va hon redan här.
Gick en sväng och de va moddigt som fan men vi kämpade på.
Sen blev de att åka till solariet.
Låg där o chillade o lyssna på radio.

Sen blev de en sväng till ica o köpte lite bubbelvatten o sen hem och ringa Mia.
Snacka lite med henne sen in i duschen. Och nu sitter jag här.
Väntar på att Thias ska komma :)

Sen får vi se vad som händer. Ska slappa lite nu iaf.
Rätt bra Lördag hittills iaf :)

Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0