..??

Hum.. Dagen blev inte redit som planerat.
Är barnvakt nu, har kollat på film, varit ute o åkt pulka och nu spelar barnen Guitar hero.
Zaszy verkar inte komma för de e bara massa knas med pengar o sen e hon visst sjuk med.
Ah jag har ingen aning om hur detta kommer bli. Men e iaf barnvakt till kl 20 så efter de får jag la hitta ngt annat o göra.

Börjar bli lite trött med de e la bara för jag inte ätit ngt ännu.
Eller ja, jag åt 2 mackor precis efter jag handlat.
Men varit inställd på att Zaszy skulle komma o vi skulle äta ihop...
Men men..

Finns la säkert ngn annat man kan hitta på.
En film i sängen e ju aldrig fel :P
Ska försöka få ner en clementin nu o ta mig en cigg o försöka ta reda på vad som händer o sker.

Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0