......

Sitter o har tusen tankar o känslor.
Så slog de mig, nu tänker jag som fan o har så mkt som jag egentligen vill bara få ur mig.
Men inte sätta ord på de. Men tanken va den att den 16e när jag ska till psykologen, då kommer jag la som vanligt inte få ur mig ett skit. Skulle la vara jävla dumt isf.

Men ska försöka skriva ner vad jag tänker o känner och ta med mig.
För oftast får jag ut mkt av att skriva men idag förblev pappret tomt.

Fast många tankar nu är kring familjen och julen.
Blir alltid så nervös inför att hela familjen ska vara samlad.
Känns rätt men fel. Älskar min familj över allt annat men de e som att vi alla på ngt sätt blir spända av varandras närvaro. Men försöker att inte tänka på det för mkt då kommer de la säkert bli knas bara för de haha.
Hoppas iaf att de blir ngn såndär mysstund på julafton med ngt kul familjespel.
Vi spelade ofta förr, men nu de senaste jularna har de liksom inte blivit så. Saknar de iaf.

Ska nog snart bort till syrran o umgås o ivänta Idol.
Vem tror ni vinner Idol?
Jag hoppas självklart på Jay!
Känner att sitta hemma o dega inte ger mig ngt.
Bara massa tankar som kan driva mig till vansinne.

Kommer nog bli en mysig kväll. Hoppas på de iaf. Så länge man inte fryser ihjäl när man ska dit o hem hahaha.
Igår frös jag så om näsan när jag skulle hem att den va helt bedövad när jag kom innanför dörren.

Ha en bra fredagskväll!



<3

Kommentarer
Postat av: Mia

De kommer gå bra gumman!!! Hoppas att ni får en underbar o mysig jul!!!

2010-12-10 @ 17:09:00
URL: http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0