^^

Fredag och idag är de Idol-final.
Och vinner inte Jay är de ngt stoooort fel på svenska folket. haha..

Annars så e de la lugnt. Mkt tankar idag.
Igår va jag ju barnvakt. Gick kanonbra, dom är så duktiga o underbara när jag har dom så de e bara kul.
Dom va tillomed ensamma i min lägenhet medan jag va nere i tvättstugan, andra gången jag gick ner följde Liam med så Sasha va helt ensam. Men de gick bra. Sen va de dax o gå hem till dom och äta kvällsmat o sova. På vägen hem till dom va de massa spring o bus, va riktigt härlig att se. Dom va nästan som små clowner som skuttade runt.
Sen va vi ute lite i trädgården och de blev ännu mer bus sen in o kolla lite på tv, Sasha städade hos Sid och gjorde fint. Sen va de kvällsmat.

Då fick jag frågan om varför jag inte jobbar. Kände att Sasha kollade på mig med en blick som sa typ du kan inte ljuga för mig.
Så jag sa att de va för att jag inte har min pappa kvar att jag är ledsen fortfarande. De e ju sant, delvis iaf.
Kände att de va en jobbig fråga men va tvungen o säga ngt iaf.
Och precis när jag svarat kom nästa fråga fast från Liam.
Vem har rivit dig så på armarna?
Ehm ja, många. Blev mitt svar.

Gick ju bara inte säga ngt annat. HATAR den frågan. De kommer en dag då de kommer veta precis vad jag gjort.
Och då blir jag nog tvungen o säga sanningen och förklara mig.
Älskar dom båda och hatar att ljuga för dom. Men de e mitt ansvar att ljuga för dom är för små för att förstå.

Idag blir de la lugnt verkar de som. Ska antagligen till syrran o kolla på Idol.
Ska försöka plocka lite här hemma med. Finns inte mkt annat o göra.
En vecka kvar tills pengarna rullar in oxå. En heeeel vecka, jag som vill ha pengar nu nu nu så jag kan köpa julklappar o kanske shoppa lite till mig själv hehe.. Men denna månaden måste jag handla hem mat oxå hehe. :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0