Energikickar...

Sov till kl 10 idag efter att varit vaken en stund tidigare på morgonen.
Städa lite, diska o plocka i brist på annat.
Sen slog de över i huvudet på mig och jag ville verkligen inte vara hemma mer.
Och efter många om och men så smsa syrran o sa att vi skulle ut en sväng.
Så de blev en runda på stan och sen A6.

Köpte en Bad Hair Day mössa och en ny bh på stan och sen julklappar till Sasha och Liam uppe på A6.
Så nu är de fixat iaf, känns skönt.
Men skulle ju gärna hittat ngt till mig oxå som jag kan ha på mig på fredag men de får man la fixa i veckan istället då.
Varit en bra dag även om jag varit lite dampig och nu är helt slut.
Vill verkligen lägga mig i sängen o sova, men då vaknar man la ännu tidigare imon.

Imon ska jag iaf tvätta. Så blir la inte så mkt annat gjort.
Ska la försöka städa lite till, även om de inte finns så mkt o städa så ska jag göra de ändå tror jag :P
Hoppas på att Zaszy kommer imon eller på Tisdag om hon känner sig piggare.
Annars vetifan va man ska sysselsätta sig med.

Ne nu ska jag nog fan krypa ner i sängen o kolla på en film iaf.
Somnar man så somnar man :P

Tjarå

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0