Bra dag än så länge...

Idag verkar de vara en bättre dag.
Har varit rätt lugn i kroppen o ångesten har inte varit så extrem.
Vakna o gick upp o gjorde kaffe.
Tog de bara lugnt o så.
Sen smsa syrran o fråga om jag ville åka o handla.
Så jag hängde med henne till willys o fick lite handlat iaf.
Klarar mig nog nästan om jag snålar till nästa fredag.

Ska vara barnvakt kl 15 till kl 20 så vi ska först vara här eftersom jag har tvättstugan sen blir de att dra hem till dom o få barnen i säng till kl 19.30.
Sen blir de la Vampire Diaries med syrran när hon kommer hem :)
Så idag har jag lite o göra iaf.  Känns skönt.

Ska försöka få i mig lite mat snart iaf.
Sen ska jag bara slappa och kanske diska o fixa lite får se vad man känner för.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0