Borta bra, men hemma bäst?

Sitter på om de verkligen stämmer.
Vet inte om jag håller med alla ggr. Men isf skulle de va borta bra men hemma i sängen är bäst. Skulle jag ta med min säng när ja drar hemifrån så skulle jag ju stanna hur länge som helst. hehe..

Sitter o kollar på våra bästa år. Missat några dagar men de märks ju inte hehe..
Åh äntligen fick jag mitt kaffe som jag saknat när jag varit borta. hehe.
Fan jag har lite o göra idag.
Ska försöka snygga till lite, typ diska o sånt. Sen e de tvättstugan och barnvaktning som gäller.
Så idag händer de ju ngt. Skulle vara skönt o komma ut lite med men de kanske man kan fixa under tiden barnen e här. Typ ut o åka pulka o så :)

Ska oxå snart lägga mig i ett bad en stund om försöka bli lite varm.
Sen ska jag fixa mina naglar o lite så. Gillar ju försöka ta hand om mig själv.
Fick en psykologtid igår med. 16/12 kl 8:00.
Känns verkligen jätteskönt, ska äntligen få chansen att göra fler o större förändringar.
Är sååå peppad att kämpa på nu.
Vill ju att allt ska bli bra liksom.
Och de va visst imon jag hade min telefon tid med läkaren. Så förvirrad man kan bli hihi.
Men detta kommer bli bra, har redan klarat en bussresa till stan, och fler ska de bli liksom.
Och har satt upp mål för mig själv och grundregeln är att jag MÅSTE vara ärlig mot mig själv.
Visst låter de bra?

Nu ska jag dra igång ngn gammal cd skiva i ps2an o höja volymen sen tappa upp ett varmt skumbad :)

Ha en bra KALL dag ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0