Boink boink...

Ny vecka nya tag... Eller ny vecka nya biverkningar haha..
Sovit rätt okej inatt men vaknat många ggr. Och hade svårt o sova. Men messade med Thias lite så blev ju inte så rastlös då. Sen somna jag ifrån smsen. hehe..
Sovit någon timme åt gången sen vaknat o så har det varit hela natten.
Vet inte om jag känner mig utvilad eller inte.
Har iaf en pirrande känsla i kroppen, eller ah pirrande, näst intill krypningar.
Tror de e dax för en ny omgång med biverkningar. Mindre kul dedär.

Men får helt enkelt försöka hålla i o se vad som sker. Vet ju att de finns ett par stycken som finns där för mig.
Så sjukt tacksam för de asså.
Har iaf haft massa mysigt inatt då Texas sovit i sängen med mig hela natten.
När jag vaknade så pratade han lite o gosa lite tills jag kunde somna om.
Tror han känner att ngt e på gång i min kropp.
Så de e ju ett plus för natten iaf. 

Idag ska jag göra som jag brukar, typ ingenting med andra ord. hehe..
Försöka diska lite.. Kanske gå ut o gå en sväng. Tror jag skulle behöva de för att skaka loss känslan jag har.
Måste försöka fixa en dammsugare asså.. Måste få de städat o fint här, vågar ju snart inte ta hit folk fan.

Pratade med min lilla Mört igår med. Längesen vi snacka så man fick ju till sig lite skvaller, hehe.
Hoppas verkligen vi kan ses snart darling <3
11 dagar tills jag får pengar iaf, då kan man ju försöka träffas i stan.
Måste komma ut o träffa lite folk asså...
Måste ändå till stan när jag fått pengar o köpa julklappar till Sasha o Liam.
Förslag på va man kan köpa till en tjej på 9 år o en kille på snart 7?

I vanlig ordning nu då, kaffe o cigg sen Våra Bästa År  ;)

Tjarå

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0