Blubb...

Tisdag och tvättdag.
Mkt funderingar idag.
De med räkningarna löste sig igår till slut. fick låna 700 av mamma så jag blev av med dom.
Men fick till mig massa att man inte kan GLÖMMA räkningar.
Så mådde rätt kasst igår efter de.
Men de löste sig iaf. Och nu måste jag verkligen ta tag i min ekonomi.

Blir så trött på på mig själv. Måste verkligen vara stark nu när alla känslor svämmar över.
Känslor inom alla möjliga plan.
Och ovissheten e ju inte lite jobbig.
Om man bara kunde få veta ngn gång, finns så mkt som jag skulle kunna släppa om jag bara visste.
Släppa o gå vidare liksom.
Men de e ju som de brukar, jag känner ngt o sen tar de stopp där.

Ska försöka hålla ihop mig o se vart detta bär.
Ett tag till kan man la stå ut. Så mkt bara vet ju inte vart jag ska börja.

Idag ska jag visst iaf tvätta. Kan ju behövas :P
Ska snart försöka ta mig iväg till affären o handla lite.
Börjat bli tomt i kylen, så måste iväg även om jag egentligen inte orkar.
Vill nog mest lägga mig i sängen o sova igen.

Har iaf uppnått nårra mål som jag satte upp som skulle vara avklarat innan nyår.
De e jag rätt glad över. Men fler mål finns de och de e nästa år de gäller för nu e de för sent hehe. :P

Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0