Annandagen..

Igårkväll va en bra o trevlig kväll.
Mia och Xena kom o hälsade på, och strax efteråt kom Thias.
Snacka lite o kollade på film.
Hur kanon som helst även om jag blev lite mobbad för att jag inte redit hängde med i svängarna hehe.

Idag e jag jättetrött, blev rätt sent igår.
Men nu e jag vaken och dricker mitt kaffe.
Ska lägga mig i ett bad sen hade jag tänkt.
Vet inte vad som händer idag.
Ska la försöka ta tag i disken iaf och plocka lite.

Annars ser de rätt dött ut. Men idag e jag trött så de kan nog vara rätt skönt o ta de lugnt.
De e ju mellandagsrea men vet inte om jag e så sugen på o åka buss idag. Shoppa e man ju alltid sugen på :P
Vi får helt enkelt se hur de blir. Känns som en hemmadag iaf. Men kanske e för jag e rätt nyvaken o trött :P

Ha de
tjioo

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0