Ändrade planer...

Nu har jag haft min telefontid med läkaren.
Fick nya mediciner som jag kan hämta ut när som.
Minns inte va dom hette men hade iaf inte ätit dom innan och dom skulle va bra mot ångest oxå.
Så OM jag hinner hämta dom idag så börjar jag med dom imon..
Så håll tummen för att de funkar. Annars e de bara o fortsätta leta sa läkaren.

Tomsan kommer inte utan att jag åker till honom när syrran hämtar barnen.
Ska få lite mat i magen, han hade sparat lite t mig och sen blir de att hoppa på en vinare :P
Skönt o komma iväg ännu en gång :)
Sen imon blir de hem igen o ha lite mys eller ngt.

Blev lite stressigt med telefontiden och hämta barnen men de gick ihop redit bra ändå.
Nu sitter dom o spelar guitar hero igen. Sasha säger att gitarren inte funkar bara för hon missar massa noter :P hahaha.Konstigt nog känner jag igen dedär uttrycken hehe.. Finns måååånga fler som skyller på guran när de e man själv som e kass. Hahaha de vet jag för jag e likadan:P

Ska packa ihop lite greje så man kan åka sen.. 

:)




Kommentarer
Postat av: wille

grrr vilken bild;)

2010-12-06 @ 14:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0