Åka-hem-igen- dagen

Idag är de dax att packa ihop och åka hem.
Blit nog senare i eftermiddag eller kanske till kvällen.
Kan inte åka innan Zaszy kommit hem från skolan iaf.

Vill verkligen inte åka hem igen. Men har ju 2 små odjur hemma som måste tas hand om och imon har jag telefontid med läkaren och sen ska jag tvätta med.
Läkaren!? *hoppar iväg o tar medicin*

Inte lätt o komma ihåg alla piller man ska ta fan asså.
Men iaf, har precis duschat, sminkat mig och klätt på mig lite kläder.
Tog även tag i disken som va i köket. Någon nytta ska jag la göra.
Får se hur de blir med min disk som e hemma:P hehe o städning.
MÅSTE tjata till mig en dammsugare, ser säkert ut som fan när jag kommer hem.

Mår bra idag iaf, än så länge. Hade de sjukt tufft igår så åt massa ångestdämpande hela tiden vilket resulterade i att jag blev helt off, trött, matt men mest zombieliknande.
Men de gav med sig när jag gav mig fan på att jag skulle vara social mot de som kommit.
Trotsade mig själv lite liksom. Så de vart bra till sist iaf o ångesten försvann.

Har la inte mkt mer att tillägga nu.
Ska plocka iordning mina grejer o så tänkte jag sen göra mig en cappuccino och ta en cigg för de e jag värd tycker jag. ;)

Tjarå!

<3


4-ever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0