Ajajaj!!

Fy fan vilken jävla dag.
Barnen kom vid 10tiden och vi satte igång med julgodiset.
Gick fort som fan, och efter de satt vi o fikade lite.
Märkte att barnen blev rastlösa så fick bli en sväng i pulkabacken.
Tjo och tjim och så blev man intalad till o åka tefat.
Visst tänkte jag och ner för backen i full fart.
Men fick inte stopp på tefatet när jag såg att jag va vid "stupet".
Rullade ner där och hörde hur huvudet smällde rakt ner i isen och sen landade jag på armbågen.
Tror de vart svart för mig ngn sekund sen bröt jag ut i asgarv och tårarna sprutade av smärtan i huvudet och armbågen.

Fick bli att gå in när jag va klar nog i huvudet att resa mig. Slog igång en film till barnen o Tom och la mig och vilade lite. Sen åkte Tom hem och jag bad Jenny hämta barnen för FY FAN så ont i huvudet jag har..
Sitter o kollar lite på Honey som går på tv nu. Ska försöka äta ngt och hålla mig vaken nårra timmar till.

Orkar inte skriva mer nu..
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0