1,2,3 DAMP

Ja tjena va rastlös jag e i min kropp..
Har städat lite o diskat lite och städat en garderob.
Det är verkligen en sjukt obehaglig känsla i min kropp.
Typ ångest och extrem rastlöshet. Får sitta o skaka foten för att sitta "still".
Men har iaf fått lite gjort och FY FAN så sketet golv jag hade haha.. Torr och våtmoppade vardagsrummet o toan iaf.
Sen orkade jag inte mer. 
Sen fick de bli en dusch medan jag vädrade lite.
Så när jag kommer ut från duschen ser jag att Texas e där ute på balkongen o inspekterar snön..
Så lämna han ett litet tassavtryck som jag tog kort på.

 

Ska försöka få i mig ngt o äta med tror jag. Såg att jag hade liiite pommes o en hamburgare i frysen. blir nog lagom o äta idag. E inte hungrig alls med känner att jag lite svag i kroppen så behöver ngt i magen iaf.
Ska ju bara orka med. Hehe mat e ju inte de roligaste man kan sysselsätta sig med, speciellt inte när man inte vill äta.

Skickade sms till min kontaktperson som jag innan med som jag inte hört ngt ifrån på typ över en månad.
Får se om man får ngt svar... Blir ju lite nojjig eftersom de gått så lång tid utan att hon hört av sig.
Men men...

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA du är ju galen men fett bra att du städar ju ;)

Jätte söt bild :D hehe lilla kissen ;P



Nu kan du komma hit och diska åt mig med ;) ;) <3<3

2010-12-07 @ 14:35:44
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0