Usch o fy!

Asså allvarligt, blir sååå trött på när man smsar eller ringer till ngn och man få inget svar.
Är det för mkt begärt? Blir snart ännu mer störd i huvvet än vad jag redan är känns de som. :(

Och så kan jag knappt prata heller för rösten bara skorrar när jag säger ngt.
Satt i telefon med Tom nyss o kände hur rösten inte var sig lik, hur den nästan svek mig och fick verkligen anstränga mig för att prata till punkt. Dagen började bra iaf. Men nu e den lika mkt skit som vanligt.

Men varför svarar inte folk. Behöver faktiskt hjälp med vissa grejer. Strejkar dom mot mig eller vad är det frågan om? Vill inte klara av att själv, inte NU iaf.
Fucking ångest som ska hålla på hela tiden. Kan man inte få vara människa i en dag så man kan få göra lite nytta än o bara sitta som ett kolli o inte orka röra sig? Ska jag göra ett sista ryck o försöka få tag i "de vuxna", och om de inte behagar o svara så går ja fan o lägger mig.

Gör ingen nytta idag ändå. Dammsugat, rensat kattlådor o diskat kattskålarna de e de enda jag åstakommit idag iaf.

Ett sista försök sen säger jag upp mig från livet resten av dagen!

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Inte säga upp livet idag inte :P

Jag kom ju hem ;P

2010-08-24 @ 00:23:04
URL: http://isvard.blogg.se/
Postat av: Linda johnson

Va med i min frågestund och ställ frågor! fråga precis vad du vill! :)



http://lindajohnsons.blogg.se/

2010-08-24 @ 09:40:16
URL: http://lindajohnsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0